20 September 2009

Voldemort DDoS attack! [Senaryolaştırılmış]

[Sahne 1] James ve Lily Potter'ın evi. Vakit akşam, salon avizedeki birkaç mumun ışığıyla aydınlanıyor. Büyük koltukta James ve Lily yanyana oturmuşlar, kucaklarında minik Harry var. Karşılarında ise tekli koltukta Dumbledore pelerinini çıkarmadan oturmuş durumda.

James: (Endişeli bir ifadeyle.) Demek kehanet böyle. Peki bu durumda ne yapacağız Albus?
Dumbledore: (Parmağını kaldırır.) Benim bir fikrim var.

[Sahne 2] Voldemort karanlık taştan bir odada yılan desenli bir tahtta oturmaktadır. Zayıf bir mum ışığı yalnız onu aydınlatır.

Voldemort: (Bir hizmetkara buyruk vermektedir.) ..ve sonra da hepsini öldürün.
Hizmetkar: Evet Lordum.
(Sahne yakınlaşır. O sırada Voldemort sahibi belli olmayan bir ses duyar. Ses hızlı bir fısıltıyla "Voldemort" der.)
Voldemort: Hah, tabu büyüm olması gerektiği gibi çalışıyor. Kimbilir hangi aciz adımı söylüyor?
(Birkaç saniye geçmeden soldan başka bir ses yine "Voldemort" der.)
Voldemort: İlginç, aynı gün içinde iki kez ismimin söylendiğini uzun zamandır duymuyordum.
(Hemen ardından daha sıklaşarak ismini söyleyenler artar, ses her yönden gelmeye başlar.)
Voldemort: (Yerinde dikleşir, sinirlenmeye başlar.) Neler oluyor böyle?! Kim bu böyle ismimi saygısızca ağızlarına alanlar?
(Ses gitgide artar, bir süre sonra sadece kulak tırmalayıcı bir gürültüye dönüşür.)
Voldemort: (Hiddetlenerek.) Lanet olsun, ne anlama geliyor bu saçmalık!? Ah lanet, büyüyü de kaldıramıyorum bu gürültüden, dikkatimi toplayamıyorum ki bir türlü! (Tahtından fırlar, etrafa lanetler saçar.) Biliyorum hepsi senin suçun, lanet olsun sana Dumbledore!!!!!

[Sahne 3] Kalabalık bir meydanda cüppeli bir sürü figür toplanmıştır, arkaplanda farklı sesler "Voldemort" demektedir. Önplanda ise Potter ailesi ve Dumbledore vardır.

Dumbledore: Söylemiştim size, eğer hepimiz güçlerimizi birleştirirsek Voldemort'u kendi silahıyla vurabiliriz.
Lily: Teşekkürler Profesör, sayenizde artık güvendeyiz.
Dumbledore: Sayemde değil, herksin sayesinde. (Muzipçe gülümser ve göz kırpar. Arkaplanda Voldemort'un şatosu büyük bir gürültüyle yıkılır.)

No comments:

Post a Comment